środa, 5 czerwca 2013

Nuxe Aroma-Vallance Expres. Roll-on wypełniający zmarszczki na czole, wokół ust, oraz wokół oczu. Recenzja.

Witacie.


Opowiem Wam dziś o produkcie, którego używam już od prawie pół roku. Jest to roll-on z firmy Nuxe.


Producent zapewnia nas, że "jest to skuteczny preparat przeciwzmarszczkowy w kulce przeznaczony do zwalczania zmarszczek wokół oczu, na czole i ustach. Zapewnia błyskawiczny efekt liftingu: wystarczy jeden gest, aby uzyskać upragnione działanie".

"Ten ekspresowy fluid zwalcza i w widoczny sposób wygładza głębokie zmarszczki na czole (sfery kwasu hialuronowego, kora dębu korkowego), wokół oczu i ust. Zapewnia natychmiastowy lifting twarzy, odpręża i rozświetla cerę (pigmenty optycznie korygujące i białe drobiny perłowe)."

Opakowanie:

-plastikowe

-lekkie i poręczne

-schludne

-jednak z czasem napisy ścierają się




Stosowanie:

 
-stosować rano i/lub wieczorem
 - nałożyć preparat na newralgiczne punkty twarzy: pionowe bruzdy na czole, kurze łapki, skórę wokół ust,    zmarszczki śmiechu.
 - wykonać kuleczką masaż wzdłuż zmarszczki.
 - wygładzić palcem wskazującym.


Produkt przeznaczony jest do każdego typu cery.



Ja stosuję ten roll-on tylko wieczorem. Z efektów jestem bardzo zadowolona. Mam 25 lat i jeszcze nie mam wielu zmarszczek, ale z tymi mimicznymi borykam się już od dawna. Najbardziej przeszkadzała mi "bruzda" na czole, która powstała w wyniku marszczenia czoła.

*Po pół roku stosowania wszystkie moje zmarszczki mimiczne stały się o wiele mniej widoczne

*Produkt mnie nie podrażnił (a mam skórę alergiczną)

*Jego aplikacja jest bardzo przyjemna, chociaż zapach (trochę ziołowy) na początku mi przeszkadzał.

* Cena to około 80 zł/ 15 ml

Polecam ten produkt i zapewne zakupię jeszcze nie jedno jedno opakowanie.


10 komentarzy:

  1. coś podobnego używa moja mama, jednak z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi
    Everyone,How are you.Excellent working Today Join your Platform got new information..My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Massasje Stavanger
    Hudpleie produkter
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Hudpleie produkter
    Laserbehandling mot rynker
    Anti aldring
    Behandling mot rynker Stavanger
    Behandling av uren hud
    Permanent hårfjerning Sandnes

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam wcześniej o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dla tego, że te kosmetyki nie są dostępne w drogeriach:)

      Usuń
  4. Z firmy NUXE używałam szamponów i produktów do pielęgnacji włosów, są świetne!
    Jednak nie wiedziałam,ze mają szerszy asortyment. Może wiesz,czy mają jakieś produkty niwelujące worki pod oczami?
    Świetna recenzja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, niestety nie wiem... z tej firmy miałam tylko ten produkt i jeszcze olejek do ciała. Ale może na ich stronie internetowej coś znajdziesz, a jak nie to popytaj w aptekach:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zawsze można iść do apteki po jakieś próbeczki :)

      Usuń
  6. nie slyszalam wczesniej o tym produkcie ale swietna recenzja pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń