czwartek, 21 marca 2013

Gotowa na wiosnę!

Witajcie w pierwszy dzień wiosny.

Niestety pogoda nie jest wiosenna. Za oknem resztki śniegu, zimno i ... pada deszcz. Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać słonecznych poranków, długich dni i wspaniałej pogody. gdy budzę się rano, a za oknem jest słonko to aż chce mi się wstawać i działać.

W notatce o zakupach kiedyś pokazywałam Wam baletki lakierkowe z Tesco
(http://pannapaulaanna.blogspot.com/2013/03/to-co-kobiety-lubia-najbardziej.html).
Tym razem do kolekcji dołączyły kolejne trzy pary baletek, tym razem z Pepco. Buciki miętowe, chabrowe, oraz koralowe kupione za: 9,90 zł. Cena była kosmiczna, a buciki są wygodne (testowane w domu).


Ja jestem już w pełni gotowa na wiosnę, ale ona chyba zapomniała do nas przybyć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz