środa, 22 maja 2013

Szminki Cien z Lidla

Cześć.

Jak powiedziałam tak zrobiłam. Poszłam do Lidla i kupiłam dwie szminki "lidlowskiej" firmy Cien.
Koszt pomadki to 5,99 zł za sztukę.



Ja wybrałam jedną w kolorze różowym o nazwie Sugar Rose (nr 15), oraz w odcieniu pomarańczowym Tender Apricot (nr 14).



W sklepie nie było testerów, a ja nie mam w zwyczaju odpakowywania i testowania w sklepie produktów, które nie są z przeznaczenia testerami. Wybrałam więc te odcienie "w ciemno".


Gdy przyszłam do domu od razu je otworzyłam i przetestowałam.

*Pomadki mają różany zapach (który mi nie przeszkadza, ale niektórym na pewno nie przypadnie do gustu).
*Co ważne: nie wysuszają ust, wręcz je nawilżają.
*Różowa jest całkiem fajnie napigmentowana, czego niestety nie można powiedzieć o pomarańczowej.
*Nie są zbyt trwałe.

Niestety nie udało mi się zrobić zdjęć "na sobie" ponieważ kolory były bardzo przekłamane. (Nie dysponuję jeszcze pożądanym sprzętem).

Podsumowując:

Z różowej jestem bardzo zadowolona, z pomarańczowej trochę mniej (jeśli ktoś ma bardzo jasne usta zapewne będzie zadowolony z efektu). W związku z tym, że nawilżają usta będę je używała z przyjemnością. Cena jest bardzo przystępna! Ogólnie jestem na TAK.

W sklepie były też maskary (7,99zł), błyszczyki do ust (5,99zł), lakiery do paznokci (5,99zł), oraz podkłady (7,99zł). Ja nie skusiłam się na nic poza pomadkami, ponieważ staram się ograniczać zakupy.

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny, zapraszam ponownie. :) Śliczne kolory szminek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze często jestem w Lidlu, ale ich nie spotkałam. Jestem jak najbardziej zainteresowana! Lecę do lidla... ale po lakier :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te kosmetyki nie są w stałej sprzedaży. Od 20.05 są w Lidlu (pewnie przez tydzień).

      Usuń
  3. szkoda,że na ustach nie pokazałaś :)
    prezentują się bardzo ładnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tak jak pisałam, niestety na zdjęciach z komórki efekt był mizerny, a mój aparat jest w serwisie...:(

      Usuń
  4. Bardzo Ci dziękuję za miłe slowa. To wiele dla mnie znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładne! nie wiedziałam że tam takie szminki są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była tylko chwilowa "akcja". Na codzień niema kolorówki w asortymencie Lidla (przynajmniej w sklepie koło mojego mieszkania).

      Usuń
  6. Kiedyś też się skusiłam na 1 pomadkę z Lidla i jestem z niej zadowolona - wybrałam wtedy kolor coś między nude a ceglastym kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam nr 13 - fuksje :P Ale ciut za ostra jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń